Friday 28 September 2012

Dieba Ohh Dieba

Hye hye semua member member kite kat blog nie :)assalamualaikum,salam jumaat :)
abang abang hensem segak bergaya dgn baju melayu ehh~alhamdulillah jalan kaki lg byak pahalanye kalau nak ke masjid tuhh :) hati hati erkk >.<"
Dieba takde pun nak shared ape ape,cuma teringin nak menaip je :)
hihiii..mesti tah pape kann! tapi kann,dieba rase macam tenang je pagi jumaat nie,
(sebenarnye dah tengahari)
sbbnye hari nie anniversary dieba dgn my love lah :)
winkk winkkk <3 heheee..
untuk Muhd Aizad B.Mohd Kassim,saya sayangkan awak sgt sgt ye..
saya harap cepat lahh bulan November tiba,tak sabar dah nak jadi yg rasmi dan direstui
depan parents saya :) saya harap antara kita ada kejujuran dan saling memahami :)
walaupon jauh,saya tunggu saat kita bersatu ok my dear :)
actually malu nak cakap tp takpe lah~hahah..
'SEMOGA BERAKHIR DENGAN SEBUAH KEBAHAGIAAN'
AMIN YA RABBAL ALAMIN :)

No comments:

Post a Comment